ME-DI Cafe & Food Kft. - kávéautomata üzemeletetése, bérlése

Minőségi Nestlé kávégépekkel, kávéautomatákkal állunk rendelkezésükre kedvező áron, egyedi igényekhez igazodva

Gyakori kérdések

» A megrendelést követően, mikor szállítják a kávéautomatát?

A megrendelt kávéautomatát a rendelést követő 8 munkanapon belül telepítjük, melynek időpontjáról előzetesen telefonon, vagy e-mail-ben egyeztetünk partnereinkkel. A rendeléshez, a szerződéskötéshez szükséges adatokat e-mail-ben kérjük szíveskedjen küldeni.


» Mi szükséges a szerződésíráshoz?

A szerződésíráshoz az alábbi adatokra van szükség:

   • Szerződő neve

   • Székhelycím

   • Cégjegyzékszám

   • Adószám

   • Gép kihelyezésének pontos címe

   • Kapcsolattartó neve

   • Kapcsolattartó telefonszáma

   • Kapcsolattartó e-mail címe


» Mi az a regisztráció és kinek kell regisztrálni?

Az élelmiszer-értékesítést kezelőszemélyzet nélkül végző, azaz érmevizsgálóval ellátott automataberendezéseket, az automata üzemeltetője köteles az állami adóhatósághoz elektronikus úton regisztrálni. Ez bérleti szerződés esetében azt jelenti, hogy a bérbevevő partnerünknek, míg üzemeltetési szerződés esetében cégünknek kell a regisztrációt elvégezni. A regisztrációnak  költsége egyszeri 30.000,- Ft, melyet a NAV Magyar Államkincstárnál vezetett számlájára kell elutalni.


» Hogyan tudunk töltőanyagot rendelni?

A kávéautomata töltőanyagot kéthetes túraterv szerint szállítjuk. A szállítást megelőző 2 nappal hívjuk fel Partnereinket, vesszük fel rendelésüket, melyet munkatársunk a kiállított számlával együtt az automata telepítésének helyszínére szállít ki. Természetesen van lehetőség soron kívüli rendelésre is, mely esetben a (+36) 30/392-46-56 telefonszámon, vagy az iroda@medicafe.hu e-mail címen tudják rendelésüket leadni.


» Van töltőanyag rendelési értékhatár, illetve van-e a kiszállításnak költsége?

Minden hónap első 2 hetében, amennyiben a rendelés értéke eléri a nettó 10.000,- Ft-ot, az előre megbeszélt, ütemezett időpontban tudjuk az árut kiszállítani.

Minden hónap második 2 hetében, az ütemezett időpontban nincs a rendelés értékére vonatkozó értékhatár, mivel munkatársaink ekkor viszik ki Partnereinknek a következő hónap bérletidíjszámláját.

Az ütemezett tervünktől eltérő, soron kívüli rendelés esetén, amennyiben a rendelt áru értéke eléri a nettó 25.000,- Ft-ot, a szállítás ingyenes, ellenkező esetben a szállítási költség 2.500,- Ft.